Tuesday, June 2, 2009

kencang..


mane tak kencang, arini perut aku hanya berisi mee goreng pas meeting kol 9 sampai kol 11 pg tadi..mee plak keras macam cibai,sampai boleh wat tali kasut.tasteless jangan cerita la kan.tak kan tetibe aku nak p kedai pak saat mintak cabai 5 10 biji semate2 nak wat makan ngan mee tuh..memang tak wajar perbuatan tu.biadap namenye..

selesai aku suap tali mee yang terakhir, aku p ulang lagik..tapi jangan silap, aku p kat tray tu sebab aku nak p pilih udang, fishball ngan telur dadar tabur2. tak sempat pungut sampai abes, ade plak pegawai lain datang nak tambah gak.segan punye pasal, aku redha ngan hasil kutipan aku, aku pon dok balik kat tempat aku.

sampai ke lunch pon aku tak makan ape gak.tak tahan punye pasal, aku p taruk 1 sudu neskepe o dalam mug gemuk aku, kasi glukosa sket, sian otak aku, da kurang ATP nak proses maklumat..mujur ade bekalan makanan bantuan.kak hana beli goreng pisang ngan kepok lekor.bole la..melantak gak aku..baru la ilang gigil sket..fuhhh...sengsare rupenye nak slim...uwaaaaaaa.....

0 comments: