Monday, June 15, 2009

mooo mooo mooo....


8 tahun lepas.....

huh hah huh hah...
56 57 58 59 60...

menitis-nitis peluh jantan kat dahi ko..
wat sit up..tapi yang terangkat pale ko je..
perut?
nope...tertinggal atas lantai..

aku?
kunyah ceklat cloud 9..sambil baring atas katil..tenung ko wat sit up..boring lah petang nih..aku ajak ko p tengok orang tangguk ikan kat tasik ko tanak...



"kak...."
"hah..."" huh hah huh hah...61 62 63 64
"berat akak berapa ek?"..
"67...apesal? ko ade masalah ke?"
"takkkkk..."

cup cap cup cap.....aku telan lagi ceklat cloud 9 tuh..sedapnye...
"kak..."
"ape lagiiiii...."
"berat anak lembu berape ek?"
huuuuuuhhhhhhh..ko brenti angk
at kepala..
"celake ko com...ko nak kene pelempang ke?"


laaaaa...ape salah aku? aku tanye je..emo la minah ni...
___________________________________________________________________

bulan lepas, May 2009..
"ai, sebijik je telor ko?"

"diet..."
"berape berat ko com?"
"58..."
"emmmmmmm...."
"pesal?"
"Berat anak Kerbau brape ek?"
"sepak ko kang kak....makkkkk,
tengok la akak ni...macam la kurus sangat...huh"


moral of the story:

1. jangan kate orang lain gemok...nati ko pon jadi gemok...kate dalam ati pon jangan..tuhan den
gar tau..
2. jangan tegur jerawat orang,
nati muke ko pon tumbuh jerawat gak...siyes wei...

0 comments: