Thursday, May 28, 2009

bile nak ganti puase?

aku syak sok aku nak kua p jenjalan.mentang2 lah upah aku da masuk kan...

haih..aku boring tahap cipan ni.sok bebudak ni takde kat umah.mai tak balik dr langkawi lagik.symposium ke p muzium ke aku pon tak pasti.fara lak, cam biase lah, kene balik umah die kat paloh.mak die da roger dari kol 3.oo petang lagi barangkali.aku andaikan yang minah tu bakal temankan mak die nak tengok cengkerangrama kat TV3 ari sabtu nati.

aku igt nak buat2 rajin.nak cuci kete yang macam jamban da rupe die tuh.belebu abes dah.debu yang melekat tuh da bole wat tayamum agaknye.bole la kot.since kat umah aku tu asal ari jumaat je takde air.asal ari jumaat je takde air.asal takde air je ari jumaat..boring tol..tapi guane aku nak cuci kalu takde air nati?

skang aku tgh layan Bitter Heart ngan Kantoi.Both by Zee Avi.aku tak penah tau minah tu wujud kat malaysia. tu pon gare2 c kama send lagu tu kat aku.sore die memang retro gile.mmg comel.if compared to yuna, she is 1000x better.haha..to yuna's kipas susah mati, sorry, aku lemas gell dengar lagu Dan Sebenarnye tuh..

ko rase la kan kalu aku p kuantan sok, kejam tak perbuatan aku tu?


0 comments: